دانلود رایگان سریال نون خ 1 | دانلود سریال نون خ فصل اول با کیفیت عالی

1399/01/10آهنگ کردی سریال نون خ

دانلود و مشاهده رایگان نون خ فصل اول

دانلود سریال طنز «نون خ 1» بصورت رایگان و کیفیت بالا
دانلود سریال نون خ فصل اول با کیفیت های مختلف
کارگردان: سعیدآقاخانی | خواننده تیتراژ: حسین صفامنش
::. بزودی منتظر پخش قسمت دوم سریال در وب سایت موزیک کُردی باشید .::

دانلود و مشاهده رایگان نون خ فصل اول

خلاصه سریال نون خ فصل اول:

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده سعید آقاخانی صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است و …

 


دانلود و مشاهده قسمت اول:

دانلود قسمت اول: 

 


دانلود و مشاهده قسمت اول:

دانلود قسمت دوم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت سوم:

دانلود قسمت سوم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت چهارم:

دانلود قسمت چهارم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت پنجم:

دانلود قسمت پنجم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت ششم:

دانلود قسمت ششم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت هفتم:

 

دانلود قسمت هفتم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت هشتم:

دانلود قسمت هشتم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت نهم:

دانلود قسمت نهم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت دهم:

دانلود قسمت دهم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت یازدهم:

دانلود قسمت یازدهم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت دوازدهم:

دانلود قسمت دوازدهم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت سیزدهم:

دانلود قسمت سیزدهم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت چهاردم:

دانلود قسمت چهاردهم: 

 


دانلود و مشاهده قسمت پانزدهم و آخر:

دانلود قسمت پانزدهم و آخر: 

 

 


 

داستان سریال نون خ چیست ؟

قصه این سریال در باره «نورالدین معتمد» با بازی سعید آقاخانی و «امین» با بازی حمید رضا ادرنگ ، کشاورزان شهری است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی شریک تجاری‌شان فوت کرده و دچار مشکلات متعدد می‌شوند.

هومن حاج عبداللهی از بازیگران این مجموعه در خصوص این سریال گفته است ;

هومن حاج عبدالهی : مردم عید نوروز، صحنه‌های درام زیبایی از «نون.خ.» را شاهد خواهند بود و صحنه‌های کمدی فوق‌العاده و منظره‌های چشم‌نوازی را این سریال به‌تصویر می‌کشد. بازیگران کاربلد و کاردانی در این سریال بازی می‌کنند. در مجموع، مردم شاهد یک طنز فاخر و درست و حسابی در نوروز ۹۸ خواهند بود.

بازیگران سریال نون خ

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال ن خ

سعیدآقاخانی در نقش نورالدین خانزاده / حمیدرضا آذرنگ در نقش امین / فریده سپاه منصور / علی صادقی / هومن حاج عبدالهی / نعیمه نظام دوست / سیروس میمنت / علی صالحی / پاشا جمالی / نسرین مرادی / هدیه بازوند / ندا قاسمی / علیرضا ابراهیمی / صبا ایزدپناه / شیدا یوسفی / وحید قاضی زاهد / سیروس سپری / صابر ناصری / علیرضاحنیفی / وریا امینی / عابدین رضایی / رضا پشابادی / کیوان شیخ احمدی / افشین ملکی / کاظم نوربخش / حسین مرادی / بهاالدین عزیززاده / سیدحسین موسوی / محمد زارع زاده / حسین بوربوری / پرویز کولیوند / رضا رشیدی / ماشاالله بروایی.

سعید آقاخانی با اشاره به حضور بازیگران بومی در این سریا گفته : بازیگر بومی زیادی در «نون خ» داریم و از ۶ شهر ۲۰ بازیگر بومی انتخاب کردیم که همگی مقابل دوربین رفته‌اند.

توضیحات سعید آقاخانی در خصوص استفاده از لهجه در سریال نون خ

ما وارد منطقه و فرهنگ متفاوتی شدیم که تا به حال در تلویزیون دیده نشده است. لوکیشن‌ها و خیابان‌های تهران و ارتباطات و زبان آن تکراری شده و ما سعی کردیم متفاوت عمل کنیم.

وی با اشاره به اعتراض‌های وارده بعد از پخش سریال نیز گفت: فکر نکنم اعتراضی متوجه ما باشد. خودم کرد زبان هستم و بازیگرهایمان نیز کرد هستند و به خوبی از پس آن برآمدیم. البته ناگفته نماند اگر کسی بخواهد می‌تواند شیطنت کند.

لوکیشن ها و محل فیلمبرداری سریال نون خ کجاست ؟

اکثر سکانس های این سریال در روستاها و اطراف استان کردستان و مناطق کردنشین ظبط شده است . همچنین برخی سکانس ها نیز در تهران ضبط شده است.

سریال نون خ چند قسمت است ؟

این سریال در 15 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است .

ساعت پخش سریال نون خ

این فیلم هر شب ساعت 22 در ایام نوروز از 29 اسفند ماه الی 15 فروردین 98 پخش شد و تکرار آن نیز در چندین نوبت در روز بعد پخش میگردد.

عوامل سریال ن خ

مجری طرح: حسن مصطفوی،مدیر تصویربرداری: امیرمعقولی، صداگذاری: علیرضا علویان، تدوین: امیرشیبان خاقانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: پگاه ترکی،سرپرست گروه کارگردانی: مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی: ساناز بصیر، عکاس: کوروش جوان، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.


این آهنگ مشترک در دسته آهنگ های کردی سریال نون خ قرار گرفته است.


نظرات:

نظر ارزشمند شما پس از تایید توسط موزیک کردی، منتشر خواهد شد.

نام *
شماره
 

سلام

کد امنیتی captcha
 
   

+ نمایش همه خواننده ها
آخرین آهنگ‌ها